Tuesday 6 March 2012

My Hmmmm????

Keliru sangat L
Dulu pernah sayang seseorang,, tapi cintanya hanya bohong dan keliru kn aku untk menilai dia sbg cinta sejati atau tidak… Ya Allah, kalau betol dia cinta yang aku cari selama ni, kau tunjukkan Lah jalan yg sebanar… Aku bkn lah perempuan yg sempurna utk mdapatkn lelaki yg sempurna juga… Tapi aku harus yakin dgn perasaan aku skarg…Terima kasih awk sbb bagi sy happy…
     Saya harap sgt kalau awk betul2 suka n syg sy, tolonglah jaga hati dan perasaan sy… saya dah xnak dikecewa lagi… sakit sgt awkkk… Harap fhm sy… Bagi saya masa…
#awak happykan saya, saya harap awak x pergi tinggalkan saya untuk kesedihan…


Menghitung hari
Detik demi detik
Masa kunanti apakan ada
Jalan cerita kisah yang panjang
Menghitung hari
Padamkan saja kobar asmaramu
Jika putik itu takkan ada
Yang aku minta tulus hatimu
Bukan puitis

Pergi saja cintamu pergi
Bilang saja pada semua
Biar semua tahu adanya
Diri ku kini sendiri

Oh…Pergi saja cintamu pergi
Bilang saja pada semua
Biar semua tahu adanya
Diri ku kini sendiri

Diri ku kini sendiri…
Thanks lirik ni… J


1 comment: